Schneider Electric laureatem konkursu „Firma Dobrze Widziana”
Aktualności Automatyka Ekologia Energetyka

Schneider Electric laureatem konkursu „Firma Dobrze Widziana”

Firma Schneider Electric, lider cyfrowej transformacji zarządzania energią i automatyki, została wyróżniona w plebiscycie „Firma Dobrze Widziana”. Konkurs jest organizowany przez Business Centre Club. Nagroda stanowi potwierdzenie długofalowych działań Schneider Electric na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu.

Reklama
Kongres #Industry360

Celem plebiscytu „Firma Dobrze Widziana” jest promowanie spółek, które prowadzą biznes społecznie odpowiedzialny i adresują potrzeby wszystkich swoich interesariuszy: pracowników, klientów, partnerów i społeczności lokalnych. Konkurs przyczynia się także do poszerzania wiedzy na temat społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) oraz skutecznych metod komunikowania o nastawieniu firm wobec działalności społecznej.

W Schneider Electric działamy na rzecz świata pozytywnego dla klimatu. Przyspieszyliśmy o 5 lat, z 2030 roku do 2025 roku, nasze starania zmierzające do osiągnięcia neutralności węglowej. Nieustannie inwestujemy w innowacyjne rozwiązania i opracowujemy takie, które zapewniają bezpośrednią i trwałą dekarbonizację nie tylko dla nas, ale też dla naszych partnerów i klientów. Pomagamy klientom w byciu eko-odpowiedzialnymi. Potwierdzeniem naszych wysokich kompetencji w tym zakresie jest fakt, że zdobyliśmy pierwsze miejsce w rankingu Corporate Knights 2021 w obszarze zrównoważonego rozwoju – mówi Jacek Łukaszewski, prezes Schneider Electric na klaster Europy Środkowo-Wschodniej.

Firma Schneider Electric w ogłoszonej na lata 2021-2025 nowej strategii kontynuuje działania w zakresie odpowiedzialnej społeczności. Czyni to w oparciu o Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Schneider Electric opiera swoją działalność społeczną na trzech zdefiniowanych wartościach. Jednym z nich jest edukacja w temacie różnorodności. Firma jest miejscem przyjaznym dla wszystkich i dąży do włączenia społecznego każdej grupy i jednostki, działając w duchu inkluzywności. Kolejną kwestią jest dbałość o tereny zielone, na przykład poprzez czynny udział w zalesianiu zdegradowanych obszarów. Trzeci aspekt wiąże się z ograniczeniem odpadów i nieustanną edukacją pracowników na płaszczyźnie troski o środowisko.

– Ogromnie cieszy nas fakt, że kapituła konkursu „Firma Dobrze Widziana” doceniła starania Schneider Electric w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu. Każdy pracownik naszej organizacji może liczyć na pełne zrozumienie, akceptację oraz wsparcie. W Schneider Electric promujemy proekologiczne postawy i zachowania. Pracownicy chętnie i z oddaniem angażują się w inicjatywy na rzecz planety i otoczenia, w którym żyją.

Wierzymy, że liczą się nawet małe kroki. Z myślą o środowisku wyeliminowaliśmy z biura jednorazowe naczynia i kubki. Ograniczamy zużycie papieru w firmowych drukarkach. Stworzyliśmy miejsca, w których pracownicy mają możliwość oddania elektrośmieci typu baterie i żarówki. Jesteśmy również otwarci na wszelkie nowe eko-inicjatywy i regularnie wdrażamy kolejne pomysły, dzięki którym możemy lepiej zatroszczyć się o środowisko – dodaje Adrianna Sosnowicz, dyrektorka HR na klaster Europy Środkowo-Wschodniej.

Więcej o konkursie „Firma Dobrze Widziana” na stronie Business Centre Club.

źródło: Schneider Electric

Reklama
ITM_24_1920x250
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. View more
Cookies settings
Akceptuję
Polityka prywatności
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Save settings