MOVILINK DDI SEW-EURODRIVE to rewolucja transferu danych
Aktualności Automatyka Komponenty i części

Rewolucja w transferze danych – MOVILINK® DDI

MOVILINK® DDI przesyła z falownika do silnika dane dotyczące mocy i hamulca oraz dane diagnostyczne. Można w ten sposób zrewolucjonizować transfer danych w stosowanych aplikacjach- niezależnie od tego czy topologia instalacji jest centralna czy decentralna oraz czy wykorzystywane są silniki synchroniczne, asynchroniczne lub liniowe. Nie trzeba zastanawiać się, który enkoder pasuje do określonego interfejsu. Dlaczego? Ponieważ w tym przypadku jeden kabel zawsze pasuje!

Reklama
Kongres #Industry360

W praktyce oznacza to, że takie rozwiązanie pozwoli zaoszczędzić cenny czas oraz koszty instalacyjne. Jest to możliwe dzięki szczególnie wytrzymałemu i wydajnemu przewodowi koncentrycznemu do transmisji danych, który zapewnia optymalne wykorzystanie dostępnej przestrzeni instalacyjnej.

MOVILINK DDI SEW-EURODRIVE to rewolucja transferu danych

Właściwości:

  • W pełni cyfrowa technologia jednokablowa do silników synchronicznych, asynchronicznych i liniowych
  • Hybrydowa technologia jednokablowa z jednolitym złączem do zasilania i transmisji danych
  • Idealny do rozległych instalacji z długością przewodu do 200m
  • Szczególnie wytrzymałe i wydajne wykonanie z przewodem koncentrycznym do transmisji danych – optymalne wykorzystanie dostępnej przestrzeni, jak również wysoki stopień ochrony
  • Całkowicie zintegrowany cyfrowy enkoder silnika
  • Przesył danych silnik – falownik z wykorzystaniem seryjnego przewodu koncentrycznego zawartego w kablu hybrydowym
  • MOVILINK® DDI jest standardowo zintegrowany z wszystkimi falownikami modułowego systemu automatyki MOVI-C®
  • Jeden kanał zapewnia szybkie uruchamianie dzięki elektronicznej tabliczce znamionowej oraz szczegółowy status eksploatacji dostępny w każdej chwili uwzględniający następujące dane: moc silnika, monitorowanie temperatury silnika, zasilanie hamulca, zużycie hamulca, informacje o enkoderze oraz dane z innych czujników.

Zalety:

  • Sterowanie każdego silnika przy wykorzystaniu tylko jednej serii falowników
  • Zintegrowane bezpieczeństwo funkcjonalne od urządzeń kompaktowych po modularne
  • Szybkie i sprawne automatyczne uruchamianie dzięki elektronicznej tabliczce znamionowej dostarczającej wszystkie dane przekładni i silnika ( Plug&Play)
  • Oszczędność kosztów i czasu dzięki mniejszej ilości przewodów podczas instalacji, co umożliwia oszczędność miejsca

źródło: SEW-EURODRIVE Polska

Reklama
ITM_24_1920x250
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. View more
Cookies settings
Akceptuję
Polityka prywatności
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Save settings