Colgate-Palmolive dąży do osiągnięcia celu zerowej emisji dwutlenku
Ekologia

Colgate-Palmolive dąży do osiągnięcia celu zerowej emisji dwutlenku węgla

Colgate-Palmolive dąży do osiągnięcia celu zerowej emisji dwutlenku węgla dzięki technologii inteligentnych czujników przepływu firmy Emerson służących do monitorowania sprężonego powietrza

Lider rynku produktów FMCG oszczędza energię i optymalizuje procesy produkcyjne w swoich zakładach produkcyjnych, zmniejszając tym samym swój wkład w ślad węglowy.

Światowy lider w dziedzinie technologii, oprogramowania przemysłowego oraz rozwiązań inżynieryjnych firma Emerson (NYSE: EMR) współpracuje z jednym z czołowych producentów produktów konsumenckich notowanych na liście S&P, firmą Colgate-Palmolive Company (NYSE: CL). Współpraca ma na celu ograniczenie strat energii w zakładach pakujących produkty Colgate i przyczynienia się do realizacji celu jakim jest osiągnięcie zerowej emisji dwutlenku węgla w działalności tej firmy do 2040 roku.

Dzięki zbieranym danym oraz ich analizie pochodzących z zaawansowanych technologicznie czujników przepływu firmy Emerson, Colgate zaobserwował już 15% redukcję zużycia energii na kilku liniach pakowania pasty oraz szczoteczek do zębów i spodziewa się jeszcze większych oszczędności energii w miarę jak technologia będzie wprowadzana na szerszą skalę w zakładach produkcyjnych tej firmy.

Projekt ten jest częścią programu transformacji cyfrowej firmy Colgate i wykorzystuje on specjalistyczne czujniki pneumatyczne marki AVENTICS™ oraz architekturę oprogramowania z obsługą Przemysłowego Internetu Rzeczy (IIoT) do precyzyjnego monitorowania przepływu sprężonego powietrza w czasie rzeczywistym w celu identyfikacji wycieków, optymalizacji procesów pneumatycznych oraz poprawy wydajności przepływu powietrza.

Biorąc pod uwagę dużą zależność od pneumatyki w produkcji dóbr konsumpcyjnych na dużą skalę, zmniejszenie ilości energii związanej ze sprężonym powietrzem przyczynia się nie tylko do wysiłków na rzecz zrównoważonego rozwoju, ale także do poprawy wydajności oraz niezawodności sprzętu, który znajduje się w zakładach produkcyjnych firmy Colgate-Palmolive rozlokowanych na całym świecie.

– Colgate jest troskliwą, innowacyjną i dynamicznie rozwijającą się firmą, która na nowo wyobraża sobie zdrowszą przyszłość dla wszystkich ludzi, ich zwierząt oraz naszej planety. Ta współpraca jest doskonałym przykładem na to, jak potęga cyfryzacji pomaga nam osiągnąć nasz cel poprzez spełnienie naszych globalnych ambicji w zakresie zrównoważonego rozwoju i wydajności – powiedział Warren Pruitt, Vice President Global Engineering Services w Colgate-Palmolive. – Oszczędność energii dzięki monitorowaniu przepływu powietrza to tylko wierzchołek góry lodowej. Dzięki naszemu nastawieniu na testowanie i uczenie się, jesteśmy w stanie wykorzystać udane doświadczenia na całym świecie i pomóc w osiągnięciu naszych celów w zakresie zrównoważonego rozwoju – dodał.

Wdrożony przez Colgate inteligentny czujnik przepływu marki AVENTICS™ serii AF2 od firmy Emerson oblicza dane dotyczące zużycia powietrza za pomocą zintegrowanego oprogramowania, które wyświetla trendy i anomalie na wbudowanych pulpitach analitycznych, umożliwiając operatorom łatwą regulację ciśnienia zasilania oraz wykrywanie możliwych nieszczelności lub wycieków. Wbudowane oraz zintegrowane interfejsy cyfrowej komunikacji ułatwiają jego wdrożenie oraz zapewniają natychmiastowy wgląd na poziomie maszyny, zaś możliwość pracy w sieci otwiera drogę do monitorowania zużycia sprężonego powietrza w całym przedsiębiorstwie.

– Jesteśmy zaszczyceni, że ramię w ramię możemy pracować z taką firmą jak Colgate-Palmolive, której marka Colgate znajduje się w wielu domach na całym świecie – powiedział Mark Bulanda, Executive President w Emerson Automation Solutions. – Projekty takie jak ten pokazują, że dostępna obecnie technologia pozwala wykrywać nieekonomiczne i kosztowne straty energii, optymalizować procesy produkcyjne i w wymierny sposób przyczyniać się do realizacji celów związanych ze zrównoważonym rozwojem – dodał.

O firmie Colgate-Palmolive

Reklama
Kongres #Industry360

Colgate-Palmolive Company jest troskliwą, innowacyjną i rozwijającą się firmą, która na nowo wyobraża sobie zdrowszą przyszłość dla wszystkich ludzi, ich zwierząt domowych oraz naszej planety. Koncentrując się na higienie jamy ustnej, higienie osobistej, higienie domowej i żywieniu zwierząt, firma oferuje swoje produkty w ponad 200 krajach na całym świecie pod takimi markami jak Colgate, Palmolive, elmes, hello, meridol, Sorriso, Tom’s of Maine, EltaMD, Filorga, Irish Spring, PCA Skin, Protex, Sanex, Softsoap, Speed Stick, Ajax, Asion, Fabuloso, Soupline i Suavitel, jak również Hill’s Science Diet i Hill’s Prescription Diet. Firma jest uznawana za lidera i innowatora w promowaniu zrównoważonego rozwoju oraz dobrobytu społeczności, w tym za osiągnięcia w oszczędzaniu wody, zmniejszaniu ilości odpadów, promowaniu recyklingu oraz poprawie zdrowia jamy ustnej dzieci poprzez program „Bright Smiles, Bright Future”, który od 1991 roku objął ponad 1,3 miliarda dzieci. Więcej informacji o globalnej działalności firmy Colgate oraz o tym jak firma buduje przyszłość do której można się uśmiechać, znaleźć można na stronie ColgatePalmolive.com.

źródło: Emerson
Reklama
ITM_24_1920x250
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. View more
Cookies settings
Akceptuję
Polityka prywatności
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Save settings